Referencje Iglotex

W dzisiejszych czasach jednym z wyzwań, przed którymi stoją firmy, jest zarządzanie urządzeniami mobilnymi w postaci smartfonów i tabletów. Sprzęt tego typu zawiera często bardzo dużo newralgicznych informacji, danych, kontaktów czy maili od klientów, które trzeba należycie zabezpieczyć.

Z pomocą przychodzi tutaj oprogramowanie FAMOC, które ułatwia wdrażanie i zarządzanie urządzeniami mobilnymi w organizacji, dając możliwość tworzenia wielu profili, ograniczeń, zasad bezpieczeństwa, wyboru jakości haseł i wiele innych. Z rozwiązania FAMOC korzysta już ponad 1900 firm na świecie (m.in. Lotos, mBank, PKP InterCity, Burger King, Costa Coffee), a od niedawna do tego  grona dołączyła firma Iglotex S.A.

Iglotex S.A. to polskie przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego i gastronomicznego, które działa od 1983 roku i jest liderem na rynku żywności mrożonej w Polsce. Głównym wyzwaniem po stronie klienta było wdrożenie narzędzia do zarządzania firmowymi urządzeniami mobilnymi (800 urządzeń z systemem Android, a także zdalna konfiguracja). Po analizie potrzeb klienta, firmy Point sp. z o.o. oraz FAMOC zaproponowały rozwiązanie FAMOC manage.

Klient korzystając z wybranej platformy stosuje liczne konfiguracje i restrykcje uwzględnione w politykach bezpieczeństwa m.in. zdalna instalacja wewnętrznych aplikacji, konfiguracja klienta pocztowego Samsung Email, włączone usługi lokalizacyjne czy włączony zdalny dostęp.

„FAMOC to narzędzie klasy MDM, umożliwiające zdalne zarządzanie cyklem życia urządzeń mobilnych. W naszym przypadku jest to 800 urządzeń z systemem Android, które służą przedstawicielom handlowym w ich codziennej pracy. System FAMOC manage umożliwia liczne konfiguracje oraz restrykcje uwzględnione w politykach bezpieczeństwa. Są to między innymi: zdalna instalacja wewnętrznych aplikacji (za pomocą plików APK), konfiguracja klienta pocztowego Samsung Email, włączone usługi lokalizacyjne czy włączony zdalny dostęp. To wszystko umożliwia sprawną kontrolę nad urządzeniami, bezpieczeństwo danych oraz zdalne zarządzanie rozproszoną flotą firmowych smartfonów.

Wsparcie administracyjne realizowane jest przez partnera firmy Famoc, firmę Point. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z obiema firmami. Pełne wsparcie wszystkich platform mobilnych i możliwość zdalnej pomocy użytkownikom w terenie sprawiają, że możemy polecić firmy Famoc oraz Point jako godnych zaufania partnerów, oferujących wysokiej klasy produkt do zarządzania środowiskiem mobilnym.”
– Jarosław Gaik, Kierownik Działu Wsparcia IT